نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دوست دارم در کنار پوگبا بازی کنم

دوست دارم در کنار پوگبا بازی کنم

پریرا بازیکن جوان منچستریونایتد در مصاحبه با توتواسپرت گفته که ایجنتش در حال بررسی و ارزیابی شرایط پیوستنش به یوونتوس است.

" هر کسی می داند که یوونتوس باشگاه بسیار بزرگی است، من چندین بار در این مورد با پوگبا صحبت کرده ام، او یک دوست عالی برای من است."

" پوگبا به من پیشنهاد کرده است که می توانم در تورین از لحاظ "حرفه ای گری" و "شخصیتی" پیشرفت کنم. این دو فاکتور که برای من بسیار اهمیت دارند. ایجنت من در حال بررسی گزینه ها است که یکی از آن ها باشگاه یوونتوس است. این پیشنهاد یک راز نیست همان طور که رد پیشنهاد تمدید قرارداد از طرف باشگاه منچستریونایتد هم واقعیت دارد "

" قطعا می دانم که لیگ ایتالیا چگونه است، قطعا بازی کردن در آنجا به عنوان یکی از بهترین ها برای من اهمیت دارد، همچنین اگر در کنار پوگبا بازی کنم بسیار جالب خواهد بود. اما هنوز تصمیمم را نگرفته ام و درحال ارزیابی گزینه ها هستیم. باید شرایط زیادی را بررسی کنیم. قطعا جنبه ی اقتصادی برای ما اهمیت دارد ولی برای تصمیم نهایی من مهم ترین پارامتر نیست."

گفتنی است پریرا متولد بلژیک و در تیم ملی زیر 20 سال برزیل بازی کرده است. قرارداد او با منچستریونایتد تا ژوئن امسال است.

در همین رابطه پدر پریرا هم مصاحبه کرده و گفته :

" من با تیم قبلی پسرم ( پی اس وی آیندهوون ) صحبت کرده ام و از ایشان مشورت گرفته ام. این درست است که قرارداد او امسال به پایان می رسد، اما ما به قراداد وفادار هستیم. با باشگاه در مورد تمدید قراداد صحبت خواهبم کرد. برای آندرس فرصت بازی کردن اهمیت دارد اگر این شرایط در منچستر یونایتد فراهم نباشد قطعا به تیم دیگری خواهد رفت که شرایط برای او مهیا باشد."

" آیندهوون هم گزینه ی خوبی است. پسرم بازی کردن در آنجا را دوست دارد. تماس با آن ها می تواند دری برای بازگشت آندرس به آنجا باشد."

"تیم ترجمه انجمن یوونتوس"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: